Followers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 1, 2011

meriah yer aidilfitri di maran

oke dha lame ta tulis entry terbaru .
now aku na cite sikit j lah pasl raya kali nie
so. raya thun nie xbape lah na meriah mcm tahun2 leps an.
thun nie aku raya kat umah sndiri j kat syurga aku huh . kt maran j pahang nun xbpe jauh lah . dekt j kot. law dr joho 5 jam j oke. !

oke. just ade bape gmbr j .

see yawww














bile adik berdaik dha ramai yg dha kawin so mkin lame mkin berkurang lah family aku . so. yg nie aj yg tingl time raya. . dha besq gajah pown tetp gak lah dpt duet raya biaq pown singit ka dua hingit ka tetap aku bersyukur. . Alhamdulillah. ! sometimes kita kena pk gak bila dha meningkt remaja . kedua ibu bapa kita mesti didahulukn. .!Syukur aku masih lagi mmpunyai ibu bapa yg tetp mmberi dorongan dan bimbingan kepada aku . . btw .


SELAMAT  HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR DAN BATIN
SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN . . 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...